понеделник, 26 септември 2011 г.

За списание Fashion

Опитвайки се да страни от темата за гаджето й Джъстин Бийбър, певицата и актриса сподели за изданието своите музикални цели и нежеланието й да пазарува по магазините.

В интервюто звездата сподели и за спомените й за момента, когато за първи път е чула песен на групата й по радиото. Ето и какво казва тя самата: "Бях в Лос Анджелис в едно кафене и тогава чух една от песните по радиото. Бях толкова щастлива, крещях, виках майка ми и започнах да плача. Това беше един голям момент за мен."

По въпроса за пазаруването Селена споделя: "Трябва да съм в много добро настроение, че да тръгна на пазар по магазините. Не мога да понасям пазаруването на дънки, мразя да ги пробвам, но ако става въпрос за обувки, то тогава с дни бих ходила, за да ги купя."
кредит : kaprizen.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар